Julian Arden Julian Arden
1060
BLOG

Patriotyczne pozdrowienie

Julian Arden Julian Arden Kultura Obserwuj notkę 22

Dzisiaj otrzymałem pocztą wewenętrzną Salonu24 liścik od jednego z tutejszych blogerów, występującego pod nickiem "patriota-74". Liścik ma brzmienie następujące:

"takich jak ja sa 1000, tacy jak ty beda wypatroszeni i bedziecie wisiec na drzewach, wy skurwiale czerwone bolszewickie scierwa. jestes skurwysynem ruskim twoje miejsce jest w piekle gnoju zjebany."

Można zapytać, co ja na to? Cóż, parafrazując Rudyarda Kiplinga napiszę, że jeśli to zjawisko biologiczne ma być uważane za patriotę, to ja jutro dam się naturalizować jako Moskal.

Raczej bezlitosny, ale w miarę uprzejmy. Od czasu, gdy cisnąłem w brata kielichem, wiele się zmieniło.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura